هتل های 5 ستاره استانبول

آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 53
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 1080
بازدید سال : 3153
بازدید کلی : 120050

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 15 آذر 1394
نظرات

هتل گرند حیات استانبول

هتل ۵ ستاره گرند حیات استانبول در مرکز شهر استانبول واقع و در نزدیکی میدان تقسیم قرار گرفته است.این هتل در نزدیکی ساحل قرار گرفته و همچنین در اطراف این هتل می‌توانید علاوه بر بار، رستوران و کلاب‌های شبانه‌ی فراوان و مراکز خرید استانبول، به حمل و نقل عمومی نیز دسترسی داشته باشید.ایستگاه مترو تقسیم تنها ۴۰۰ متر با هتل گراند حیات فاصله دارد و به فاصله ۵ کیلومتر از این هتل منطقه تاریخی سلطان احمد از جمله موزه و کاخ توپکاپی ، مسجد ایاصوفیه و مسجد آبی قرار گرفته است که از مهم ترین مکان های دیدنی استانبول به شمار می آیند و باعث جذب مسافران تور استانبول میشود.

-گرند-حیات1.jpg

-گرند-حیات7.jpg

امکانات هتل گرند حیات استانبول:

هتل دارای ٣۶٠ اتاق (شامل ٢۴ سوئیت) می باشد. اتاق‌های هتل گرند حیات استانبول زیبا ، مدرن و دارای سیستم گرمایش و تهویه‌ی مطبوع مرکزی، حمام اختصاصی با سشوار، اینترنت، رادیو، خط تلفن مستقیم، تلویزیون ماهواره‌ای/کابلی، مینی‌بار/یخچال و گاوصندوق هستند. در این هتل که از بهترین هتل های استانبول است ، اکثر اتاق‌ها تخت‌خواب دونفره دارند.از امکانات دیگر این هتل ۵ ستاره می‌توان به لابی با پذیرش ٢۴ ساعته، اینترنت عمومی، صرافی، سلمانی و صندوق امانات اجاره‌ای اشاره کرد. مهمانان حتماً از غذاهای خوشمزه‌ی رستوران هتل با بخش ویژه‌ی غیرسیگاری، بار دنج با موزیک‌های خوب و نوشیدنی‌های متنوع لذت خواهند برد. کافه‌ی هتل هم بهترین فضاست برای لم‌دادن یا گپ‌زدن‌های دوستانه. شب‌ها از سرزندگی کلاب شبانه‌‌ی هتل و روزها از دوچرخه‌سواری در محوطه‌ی اطراف هتل لذت ببرید. هتل ۵ ستاره گرند حیات استانبول دارای یک استخر فضای باز و مرکز تناسب اندام کاملا مجهز می باشد. مرکز تناسب اندام و حمام آب گرم هتل حیات خستگی را از تن شما بیرون خواهد کرد . مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-گرند-حیات3.jpg

-گرند-حیات2.jpg

-گرند-حیات5.jpg

-گرند-حیات8.jpg


هتل هری این مرتر استانبول

هتل ۵ ستاره هری این مرتر استانبول یک هتل زیبا و لوکس میباشد. این هتل 5 ستاره در نزدیکی فرودگاه استانبول ،کلیسای چوره و دیوار قسطنطنیه قرار گرفته است .مسافران تور استانبول می توانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

-هری-این-مرتر1.jpg

امکانات هتل هری این مرتر استانبول:

آبگرم با سرویس کامل، استخر سرپوشیده ، باشگاه سلامت، دسترسی به اینترنت بی سیم و سیمی موجود در مناطق عمومی ، یک مرکز کسب و کار ۲۴ ساعته، ۲ رستوران ،کافی شاپ ، کافه ها ، خدمات دربان ، خدمات عروسی ، استخر کودکان، سونا، و کارکنان چند زبانه، شاتل فرودگاهی ، پارکینگ ، لابی با پذیرش ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته و... را میتوان نام برد.اتاق ها با طراحی رمانتیک میتوانند ماه عسل یا مسافرت شما را جذاب تر کنند. از دیگر امکانات هتل میتوان به تنیس روی میز، سونا، مرکز تناسب اندام، آبگرم و مرکز سلامتی، ماساژ، حمام، استخر سرپوشیده، صبحانه در اتاق، رستوران ، منو رژیم غذایی ویژه نیز اشاره کرد.مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-هری-این-مرتر4.jpg

-هری-این-مرتر6.jpg

-هری-این-مرتر5.jpg

-هری-این-مرتر2.jpg


هتل ریکسوس پرا استانبول

هتل 5 ستاره ریکسوس پرا در 200 متری خیابان معروف استقلال قرار دارد. این هتل دارای 116 اتاق است که اتاق ها مجهز به وای فای 128 کیلو بایت، مینی بار، حمام، سیستم تهویه و ... هستند و بعضی از اتاق ها چشم انداز زیایی از شاخ طلایی دارند. از نظر دسترسی به حمل و نقل عمومی این امکان برای مسافران تور استانبول فراهم است که با 10 دقیقه پیاده روی از این هتل به ایستگاه متروی تکسیم رسیده و به منطقه تاریخی سلطان احمد رفته و از جاذبه های توریستی آنجا دیدن کنند. در کافه رویال این هتل می توان از انواع نوشیدنی ها و اسنک های خوشمزه همراه با چشم انداز زیبای شاخ طلایی لذت برد. فاصله این هتل تا فرودگاه آتاترک حدود 30 کیلومتر است.

-ریکسوس-پرا2.jpg

امکانات هتل ریکسوس پرا استانبول:

تراس، سونا، باشگاه، ماساژ، حمام ترکی، رستوران، بار، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، فکس، کپی، سوییت ماه عسل، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، آسانسور و.. را نام برد. مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-ریکسوس-پرا4.jpg

-ریکسوس-پرا6.jpg

-ریکسوس-پرا5.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور کیش نوروز 95



تعداد بازدید از این مطلب: 331
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود